Acer Aspire X3990

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acer Aspire X3990 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

John X 02-02-2012
Geschreven voor: Acer Aspire X3990

ik heb hem enkele dagen, lekkere rustige Slimline PC, toch wel snel. ik de X3990 van € 499,95 deze is met videocard onboard. wel een snelle, maar kort binnenkort toch een losse videokaart kopen, scheelt weer shared geheugen toch wel tevreden. cijfer 8

J. Visser 06-10-2011
Geschreven voor: Acer Aspire X3990

Inhakend op mijn review van 22-09-2011, wil ik even laten weten dat mijn PC, 14 dagen na het ophalen door Acer van de eerste reparatie terug kwam, met een defecte geluidskaart, zeer waarschijnlijk zittend op het moederbord.

En weer geen service van BCC, het is daar Low Service i.p.v. High Service.

Ik heb nu de koop per brief ontbinden laten en nu maar afwachten wat BCC doet.

J. Visser

J. Visser 22-09-2011
Geschreven voor: Acer Aspire X3990

Mijn Acer Aspire x3990 met 8gb geheugen aangeschaft op 25-08-2011, liep op 11-09-2011 zo vast als een muur. Dit is mij nog nooit overkomen met ruim 15 jaar ervaring op het gebied van computers.

Daarbij kreeg van de leverancier BCC weinig medewerking, of ik hem maar even langs wilde brengen ter reparatie.

Acer ingeschakeld en die doet niet wat ze beloofden de reparatie binnen 10 dagen klaa, dat wordt nu al meer dan 14 dagen, wanneer klaar garanderen ze niet, dus nooit geen Acer computer weer.

J.Visser

jaap z 10-02-2012

Dit zegt meer over BCC dan over de pc zelf

Ton77 27-08-2011
Geschreven voor: Acer Aspire X3990

Prima PC-tje. Niks bijzonders maar werkt perfect. Het ziet er ook goed uit. Samen met een Acer beeldscherm heb ik mooi beeld. Overigens gebruik ik de PC niet voor zware games etc. Duurzaamheid zal blijken